Kris Kimrey

Fri, 21 Apr 2017 14:35:21 +0000

I dont wanna go to work - jokideo.com/...

    it's too damn early.

    Depends on what kind of candy you are trying to entice me with.

    This is definitely my comm room!

    I stopped being a grown up at work. I feel much better now!

    Gotta be someone to help me in isle "bullshit" that's way better at adulting than me

    I ate a snickers

    Crazy Monday humor The best way to start the week PMSLweb

    Positive spin.

    Money, money, money.

    Hahahaha there's nothing worse than a bad treat www.kaylaitsines.com/guides | Use Instagram online! Websta is the Best Instagram Web Viewer!

    Trying to be a good sport

    Nana problems

    Lol yup most of those

    Brilliant. | "If you ever want to call a family meeting, just turn off the wifi router and wait in the room in which its located." #TheGoodVibe.Co #Humor #LOL

    Don't try to tell me that hungry is not an emotion because I feel tht shit in my soul.

    I don't understand how people have to "get ready for bed"... I'm always ready…

    27 Funny Friendship Quotes More